KIRICI

TERSİYER KIRICI

İkincil kırma işlemi sonrası, eğer büyük taneli malzemeler varsa, bunlar ya tekrar ikincil kırıcıya dönerek yeniden parçalanması sağlanır ya da üçüncül darbeli kırıcıya girerek tane boyu daha da küçültülerek ince ve kaliteli son ürünler elde edilir. Üçüncül darbeli kırıcılar genellikle özel projelerde malzemelerin şekillendirilmesi veya toz haline getirilmesi gereken durumlarda da kullanılabilir.

TERSİYER KIRICI (UTK)

UĞURMAK marka UTK Serisi Tersiyer Darbeli Kırıcılar, orta ve düşük sertlikte, en çok tersiyer kademede tercih edilmekte olup, yerine göre madenin sertliği ve beslenme boyutuna bakılarak sekonder kırıcı olarak da kullanılabilir. Asfalt ve beton üretimi için gerekli olan oldukça ince boyutta agrega üretimi gerçekleştirir. Rotor çift yönle çalışabilir. Dönüş yönünün iki yönlü olması ayar değişikliği olmadan iki farklı gradasyonda ürün alınabilmesini sağlar. Ayrıca rotor paletlerinde çift yönlü aşınma olacağından ömrünün daha uzun olmasını sağlar.  Tesisin tasarımına göre mobil, sabit çelik ayaklı, sabit beton ayaklı, sabit kızak şasili olacak şekilde üretilebilirler.

Besleme ağzından çıkış ağzına doğru, pandül astarlarıyla rotor paletleri arasındaki mesafe gittikçe daralır. Diğer darbeli kırıcılardaki kademeli kırma işlemi yerine lineer boyut küçültme işlemi gerçekleştirir. Bu sayede UTK besleme ağzına yakın kısımda malzemeye darbe uygulayarak kırma işlemini gerçekleştirirken çıkış ağzına doğru öğütme yöntemiyle kırma işlemini gerçekleştirmiş olur. Bu da kaçak ürün miktarının yok denecek kadar az olmasını sağlar.

 

Gövde

Kaynaklı tasarıma sahip kırıcı gövdesi yüksek dayanımı sayesinde uzun ömür sağlar. Her iki tarafında, tüm pandülü ve rotora erişebilmeye yarayan gövde kapakları bulunur.

Palet

Ters-Düz kullanılabilir. Kırılmaya karşı yüksek dayanım gösterir. Kendiliğinden merkezlenerek montajlanır. Özel kamalarla rotor gövdesine sıkı bir şekilde montajlanır. Yanal hareketlere karşı palet tutucularla sabitlenir. Bu sayede her durumunda yerini muhafaza eder.

Rotor

Diskli kaynaktan oluşur. Isıl işlem uygulanır. Aşınmaya maruz kalabilecek kısımlar sert dolgu kaynağı ile güçlendirilir. Makine kasnağının karşı tarafında avare çalışan ve yük dağılımını dengelemeye yarayan kanalsız volan bulunmaktadır. Bu avare volan ile makine kasnağı ihtiyaç halinde yer değiştirilerek kayış kasnak sistemi yer değiştirilebilir.

Çift yönlü olarak çalışabilir. Aşınma parçaları bu sayede dengeli olarak yıpranır. Böylece bakım periyodu uzar ve yedek parça maliyeti düşer.

Astarlar

Aşınmaya karşı dayanımı yüksek mangan alaşımlı çelik dökümden imal edilirler. Kolayca değiştirilebilmeleri için parçalı olarak üretilirler ve cıvata ile gövdeye bağlanırlar.

Pandül

Rotorun sağında ve solunda olmak üzere birbirinin simetriği iki pandül bulunur. Bu pandüllerin üzeri kırıcı pandül astarlarıyla kaplıdır. Besleme ağzından çıkış ağzına doğru daralarak giden ve lineer boyut küçültme sunan geometride bir tasarıma sahiptir.

Yüksek Toz Oranı

Kaçak malzeme oranı çok düşük olduğundan ince boyutta ürün oranı oldukça yüksektir.

  • Çift Yönlü Çalışabilme

Simetrik bir tasarıma sahip olduğundan rotor her iki yöne de dönebilir. Bu hem bakım giderlerini düşürür hem de tek ayarla iki farklı ürün gradasyonu alabilmeyi sağlar.

  • Hızlı ve Kolay Kurulum

 

  • Kolay ve Güvenli Bakım

Gövdenin her iki yanında bulunan gövde kapıları, başka bir ekipmana gerek duymadan rotor ve aşınma parçalarına hızlıca ulaşabilmeyi sağlar.

GALERİ

Hemen Teklif Al

TOP